Serwisowy wyłącznik alarmu + komplet kluczy?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Migoctavia
    Classic
    • 2012
    • 5

    Serwisowy wyłącznik alarmu + komplet kluczy?

    Auto kupione w V 2011 przy przebiegu 167k km
    173k - zawór EGR - 250
    176k - czyszczenie turbo - 150
    179k - nowy akumulator - 450
    180k - nowa turbawka - 2500
    181k - świece żarowe - 150
    182k - poduszka skrzyni biegów - 300
    184k - kompletny rozrząd z pompą wody - 800

    2 x wymiana oleju ok 500

    Powoli mnie irytuje TDI i jego bezawaryjność :diabelski_usmiech
  • barc77
    Classic
    • 2011
    • 14

    #2
    Serwisowy wyłącznik alarmu + komplet kluczy?

    Witam,
    kolega mówił mi że w oplu posiada cos co nazywa sie serwisowym wyłącznikiem alarmu - kombinacje kluczyk + przełacznik.
    czy może ktoś z Was wie jak to jest w O I (2005) i jak to sprawdzić?

    Drugie pytanie dotyczy kluczyków - jak w skodzie wygląda komplet - 2 kluczyki + wzornik? Czyli 3 czy może 2?

    Dzięki

    Komentarz

    • dziadekk
      Rider
      • 2011
      • 355
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      w skodzie dwa tzw. scyzoryki dają.

      Komentarz

      • vaz
        Elegance
        • 2010
        • 799
        • Octavia II (1Z3)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Re: Serwisowy wyłącznik alarmu + komplet kluczy?

        Zamieszczone przez barc77
        Witam,
        kolega mówił mi że w oplu posiada cos co nazywa sie serwisowym wyłącznikiem alarmu - kombinacje kluczyk + przełacznik.
        czy może ktoś z Was wie jak to jest w O I (2005) i jak to sprawdzić?
        Dzięki
        Większość alarmów ma wyłączniki serwisowe, których umiejscowienie zależy od inwencji montażysty. Umieszczane są często w pobliżu bezpieczników, konsoli, w różnych zakamarkach kabiny.
        Więc albo musisz go znaleźć albo zapytać poprzedniego właściciela lub zapytać w serwisie montującym alarm. Naprawdę warto wiedzieć gdzie jest wyłącznik bo czasem np. w przypadku wyczerpanej baterii w pilocie jest to najprostsza i najszybsza droga do uruchomienia samochodu.
        Antyfotoradar Valentine1
        Harry II Classic+Sirio ML145

        Komentarz

        • dontak
          Rider
          • 2008
          • 586
          • Octavia III combi (5E5)
          • DKZA 2.0 TSI 190 KM

          #5
          Na prawdę warto wiedzieć gdzie taki wyłącznik jest. Testowałem to w mojej poprzedniej skodzie (padł alarm i musiałem wchodzić do auta przez bagażnik przy wyjącej syrenie). Patent wyłączenia alarmu był taki że trzymając wciśnięty przełącznik trzeba było 7 razy przekręcić kluczyk w stacyjce (bez zapłonu). Umiejscowienie bywa różne ale jak alarm fabryczny albo zakładany w ASO to z reguły montowany w standardowym miejscu.
          OIII 1.2 TSI 105 KM

          Komentarz

          • barc77
            Classic
            • 2011
            • 14

            #6
            Dzięki Panowie

            Kluczyki są 2 i to standard bez wzornika jak np: w Toyocie.

            Właśnie o to mi chodzi - padnie alarm i co - trzeba wyłączać - a jak?
            Lepiej wiedzieć zawczasu. Kolega w tym oplu też wchodził przez bagażnik

            dontak gdzie w takim razie jest standardowe miejsce na wyłącznik serwisowy bo alarm jest fabryczny?

            Komentarz

            Pracuję...